Toimitusehdot
Yleistä
Tira Jewellery OyY-tunnus 2988231-8Osoite: Vuorikatu 15, 70100 KuopioMyymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.7.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen ennen kuin tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat ja ominaisuudet on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkistathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Maksaminen ja maksutavat
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Klarna Checkout mahdollistaa maksamisen laskulla, osamaksulla, maksukortilla ja suoramaksulla pankin kautta. Voit valita itsellesi parhaiten sopivan maksutavan. Jos sinulla on maksamista koskevia kysymyksiä, otathan yhteyttä Klarnaan www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Postitus 5,90€. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimitustapana on joko postitse postilaatikkoon tai lähimpään Postin tai Smartin toimipisteeseen. Toimitukseen tulee aina seurantakoodi.
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian. Toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Toimitustapana on joko postitse postilaatikkoon tai lähimpään Postin tai Smartin toimipisteeseen. Toimitukseen tulee aina seurantakoodi.
Tilaaminen ja sopimusehdot
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Tuotteen palautusoikeus
Asiakkaillamme 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan käytetyn maksutavan mukaisesti. Yksilöityjä tuotteita esimerkiksi nimikirjaimin, nimellä tai päivämäärällä kaiverrettuja tuotteita ei valitettavasti voi palauttaa. Jos haluat palauttaa tuotteen, olethan ensin yhteydessä meihin sähköpostitse.
Tuotevirheen korjaaminen
Tarkistathan toimituksen heti saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa, se ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen, otathan välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse tira@tira.fi. Kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilauksessasi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä joko puhelimitse +358 50 4624 862 tai sähköpostitse tira@tira.fi
Vastuunrajoitus
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).